Wednesday, December 31, 2008

Salam Tahun Baru ..

Selamat Tahun baru semua..nampaknye mmg aku ni betul2 bz..hehe..sebenarnya takdela sgt..lepas raya haji ari tu aku cuti seminggu..pastu masuk keje balik aku baru dapat load ngajar..tetiba aku kena ajar sume subjek baru..ade 3..expert system..intro to AI ngan prolog..tak tau la camne aku nak kejar tu..ni baru lepas kelas expert system..tak ngajar lg..sbb lum prepare.lepas dpt load tu..aku kena lak buat soalan final exam..expert system..dah la aku sorg ngajar..tak penah ajar..syukur alhamdulillah penah blaja..kena buat 2 set lak tu..so bz sgt la..sbb kena hantar last week..this week kelas lak dah start..tu yg tak sempat nak update blog ni tu..esok cuti thn baru besnye..asyik cuti je..dapat g jalan2..tapi kdg rasa penat..bes dok kat umah rest jek..jumaat ni nak antar zaim g taska..baru nak register..risaunye..takut dia nangis nanti..skang ni dia bukan main manja..tak kena sket nangis..ayah dia kata..zaim ni gangguan emosi ni..kena jumpa doktor..hehe..zaim happy hari2 leh jumpa ayah..walaupun kdg2 sempat jumpa awal pagi jek..sbb ayah g blaja balik lewat mlm..janji tido mlm ade ayah leh buat susu..hehe..so far duk kat sini aku happy la..mak pun ade lagi teman kat sini..kdg2 ayah ade bila amin tak sekolah..tapi bila zaim dah masuk taska maybe mak balik la gemas sbb dah takde nak buat apa..masa tu aku rasa kelam kabut la skett hidup aku ni..hehe..Apa pun aku harap dpt buat segalanya terbaik utk thn baru ni..jadi pekerja yg cemerlang..pensyarah yg baik,isteri yg solehah dan ibu yg terbaik utk anak2 ku..Semoga dipermudahkan segala apa yg aku lakukan dan sentiasa bahagia serta dimurahkan rezeki slalu..Aminn..

1 comment:

nUruL said...

zaim tu bkan ganguan emosi, dia manja terlebih tu.

eirfan pun gitu, aku pun tak tau apsal le dia suke nangis. sikit2 nangis, nak mintak apa2 pun kena nangis dulu. mcm tak boleh berckp lak. hobi baru gamaknyer. adik dia pun jarang menangis.

aku rasa bbudak ni nak tarik perhatian parent kot ehh...heheheh...kekurangan kasih syg hahah

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates