Thursday, April 16, 2009

Komputer

Alhamdulillah..setelah hampir satu semester di shah alam..akhirnya aku diberikan komputer..dapatla aku buat keje2 aku dengan mudah..tapi bilik ofis masih lum dapat..aku masih menumpang di bilik lin..so port network tak cukup..terpaksalah aku gunakan wireless...uitm ada wireless tapi device wireless diorg tak bg lak..sebelum ni aku guna laptop aku..so senang la guna wireless..hari tu hubby aku beli broadband...aku pinjamla dia punye broandband bagi memudahkan aku untuk melayari internet..susah kan kat sini..nak connect network pun pakai duit sendiri..hehe..lama rasanya aku dah tak online ym..nak update blog pun kdg payah..(malas pun ye jugak..hehe)tapi lepas ni insya allah lebih senang kot..duk kat sini kena byk sabar..insya allah tak lama lagi aku dapat la ofis kot...tak kan diorang nak bg aku menumpang jek..sian mimi ngan lin..penuh dah bilik diorang..takpe taklama lagi taula org pentadbiran ni bg aku bilik..

7 comments:

Beyta said...

hye puan.. Puan apa khabar? puan dah pindah Shah Alam? Tak cakap pon..

::epiloptimis:: said...

mmg gitu leq..dulu kitaorg siap nak register streamyx kat umah sebab susah sgt nak online..tapi TM pun taknak dtg umah kitaorg..heran betul aku dgn org sah alam ni..

cik maz said...

liza, nmpknya duk "dalam hutan" lagi senang ye..hehehe...

tak pe, dugaan semua tu...:)

Hilmi & Faeizah said...

huhuhu..mu mengalahkan orang duk pulau nih...org pulau memang mendapt kelajuan yang macam kura2 tua berjalan...slow n steady...redha je la...kat area umah aku broadband pun x dpt..hampeh...

Mrs Azliza said...

Beyta - Saya alhamdulillah..dah nak satu sem kat shah alam ni..

Is - Kat shah alam ni byk sgt yg pelik..hehe

Kak Maz - Memang sebenarnya byk tuah kat segamat tu..

Faei - Betulla faei kena byk redha..sbb tu aku rasa tak payah sgt la..alhamdulillah ade mimi ngan lin

missaredeck said...

leq.. saba la ye.. duduk jer bilik kiteorg.. aku ok jer.. tak kisah.. cumer tu la.. almari tak cukup.. kalau leh request extend bilik tu sampai ke dpn corridor tu.. bagus gak kan..eheheheh

Wannoraini Abdul Latif said...

Aku komputer x dapat lagi tapi alhamdulillah msuk 4 hari dah dapat bilik. Kebetulan rezeki aku banyak bilik kosong sbb bangunan tu baru diubahsuai (sebelum ni bengkel budak2 AD). Depa dapat building baru kat sebelah bangunan HEA baru.

Takpe leq, nasib ada kawan2 kita yang study sama dari UUM dulu. Ko pun mesti lagi happy sbb dah dekat dengan hubby. Itu paling penting kan? Zaim pun leh manja lebih2 dengan ayah dia.

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates