Wednesday, January 26, 2005

Aktiviti Masa Cuti

Rasanye dah lama tak update..last sekali sebelum raya haji..student uitm cuti seminggu last week..so aku pun amik kesempatan bercuti gak..hehe biasa la kalau cuti je g shah alam..hehe dating lagi..aku pun amik kesempatan jumpa ex student part 1 aku yg excellent..aku dah janji nak belanja..tapi yg dapat A tak datang la plak..so aku belikan hadiah utk dia..seronok gak jumpa bebudak ni..syida teman aku..thanks syida byk luangkan masa utk aku bila aku dtg shah alam..nak ajak nani gak..tapi dia dah dok jauh kalau tak dia leh dtg je join kitorg..so masa aku byk dihabiskan bersama syida..ingat nak ajak kwn2 main bowling tapi sume ade hal..so aku ngan syida g tgk wayang kat amcorp mall..nasib baik tak ramai org..bes gak dapat tgkcite nicholas cage..mula2 rasa cam bosan jek cite ni..lama2..best..so sape nak tgk cite national treasure mmg tak rugi..hehe..pagi ahad aku g tasik shah alam teman syida jogging ngan wan kali..balik singgah pasar kat giant tu..biasa aku ni suka jln..tak ingat dunia la pusing..sian wan..dia tak sihat terpaksa dok dlm keta..takpe dulu ko bwk kitorg g tasik sampai demam la..kali ni ko lak yg tak larat..heheh..cite pasal dating..rasa cam malas nak cite tapi cite kali ni lain skett..mamat kali ni ok..dia takla hilang lepas kitorg jumpa still contact sampai hari ni..dah macam nak serius ngan aku..aku pun tak tau perasaan aku..kena tanya beberapa org kaunselor aku..aku tak nak salah buat pilihan..mamat ni mmg dah sedia nak kawin..takut lak aku rasa..dia cuma jumpa aku sekali tapi dia rasa senang kot ngan aku..aku pun ok..tapi nak serius tu lumla lagi sebab dia ni tak de pun buat something yg aku rasa dia ni special..mungkin baru lagi kenal kot..mungkin aku yg kena byk belajar..mamat dia kata kalau tak sudi dia nak angkat kaki..nampak sgt dia mcm desprate tapi tahla..maybe aku kena doa byk2..mintak tuhan tunjukkan jalan..sebenarnya aku lum sedia mental dn fizikal..tapi kena ingat gak..umur semakin hari semakin meningkat..hehe berserah la pada tuhan..ok cite raya haji lak..aku macam biasa beraya di pasir besar..mak ngan wan buat korban..sokitorg mkn sup tulang la hari tu..besnye..sampai mlm nye aku ngan sepupu aku sume sakit perut..hehe..aku ikut sepupu aku balik umah dia mlm tu kat kulai..sbb nak teman kak ngah balik gemas hari ahad..dia takut sorang2..maklumla baru bwk keta..tapi leh tahan dia bwk..aku pun takut..alhamdulillah sume selamat..aku dah pun mulakan kerja seperti biasa isnin tu pastu cuti hari selasa g berubat resdung kat umah wan achik..makin teruk nampaknye resdung aku ni..tak tahan aku..ni pun still tak ok..sabtu ni nak g berubat kat jelai pulak..harap2 okla..setakat ni dulu..rasa cam dah pjg sgt..

1 comment:

Wannoraini Abdul Latif said...

a'kum leq..napa lama x update blog?..BZ ke?..update la wei..leh gak aku tahu cite2 terbaru ttg ko..jgn x tau, opis aku dah x leh called out..YM pun dah x leh..Skype leh laa..ko download la skype..leh kita chat..aku nie plak jenis yg x berkredit je..maka terputus la hubungan dgn rakan2..harap2 x de la macam tuh..oklah..jumpa lagik..bye..a'kum..n..

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates