Thursday, April 07, 2005

Marking..

Hari ni settle la sudah aku marking paper n siap kan sume markah..Kelas MGT 300 sume lulus..senang takyah la pk2 nak luluskan camne..soalan susah leh tahan..tapi terpaksa la bagi markah2 kesian..hehe...kelas CSC134 frust tul aku..sbb nye soalan senang sgt..tapi budak2 ni mcm panik..terus takleh jawab..sorang je dapat A..tu pun cukup2 80 markah..aku rasa lega dah settle marking..so lepas ni leh siapkan teaching protfolio dgn isi borang income tax..sume due bulan 4 opss..lupa boarng SKT kali kena isi..last week student aku dtg umah..saja nak makan2 kat umah Miss Azliza..hehe..nasib mak aku cuti..leh la dia masakkan..hehe..kalau aku je..alamat makan biskut je la bebudak ni..takpun aku bawak bebudak ni g kedai makan, makan kat sana..hehe..Cite pasal bf la..hehe..sedih la jugak cite aku ni..sbb parent aku nampaknye mcm dah risau aku rapat2 ngn bf aku..tanya aku itu ini mcm tak suka ngan bf aku..sian dia..aku tau parent aku susah nak lepas kan aku..diorang takut aku hilang..tapi tu lumrah kehidupan satu hari nanti aku pasti jadi milik org..so skang aku kena yakinkan diorang aku leh hidup tanpa bergantung ngn diorang..susah tu..sbb aku ni mmg tak independent langsung..ni tgh tunggu ayah amik..nampak dek student aku sure diorg confuse..lecturer aku ni macam masuk asrama lak..hari tu punya la sedih sampai aku ckp kat bf aku, aku tak nak kawan ngn dia kalau ayah aku tak bagi..aku ni mmg ikut semua cakap ayah..buat apa2 sume tanya ayah..tu yg x independent tu..tak aku akan cuba..kawan2 doakan aku ye..

No comments:

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates