Monday, August 18, 2008

Towards DL

Alhamdulillah..last week aku mmg bz betul..aku organized satu program motivasi utk student diploma comp science..Towards DL..aku yg buat kertas kerja..pastu cari penceramah..aku pun mana kenal motivator ni..masa tgh surfing baca utusan.com..nampak satu link..smartstudy oleh osman affan..so aku baca website tentang program dia..then contact...pastu org tu reply ok..n bayar nye tak berapa mahal..so aku pun jd utk amik dia sbagai penceramah utk program aku..program aku ni sebenarnye utk bdk 2.75 hingga 2.99..tujuan utk naikkan CGPA diorg jd 3 pointer..mula2 masa bdk2 ni terpilih..sume macam berat hati..tapi lepas program tu berlangsung..sume happy..pandai penceramah tu tarik perhatian audience.bdk2 rasa tak ngantuk n enjoy program tu dari pg smpai ptg..aku yg kt belakang dengar sesi2 ceramah tu pun puas hati..bos aku pun seronok kerana program ini berjalan lancar..skang ni tgh tunggu analisis program ni..n tunggu final sem nak tgk naik tak CGPA bdk2 ni..klau berhasil..boleh diteruskan utk student yg lain pulak..

No comments:

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates