Monday, August 18, 2008

Azman vs Sawiyah

Cuti sekolah ni byk kenduri kawin..kalau ikut aku mmg aku kurang berminat g kenduri ni..kalau kawan aku yg kawin ok..tapi kalau sedara jauh tak kenal lak tu malas aku nak g..tambah2 jiran tetangga yg aku tak berapa kenal..tapi hubby aku mmg suka g kenduri..kenduri kat kg dia dia nak g umah sedara mara..kdg2 aku terpaksa la ikut..semlm mak dia ajak g kenduri umah sedara arwah abah dia kat jus melaka..aku pun ikut la sekali...masa kenduri tu..aku terkejut ustazah sawiyah dia tegur mak mertua ku..pastu dia tegur anak buah hubby aku..(anak buah hubby aku byk yg sekolah kat shams)..pastu aku pun g kat ustazah salam n tanya dia.."ustazah kenal saya lagi?"dia kata azliza kan..wah aku rasa bertuah betul dah 12 thn tinggalkan sekolah tu ustazah masih ingat nama aku..nak dijadikan cerita..sebenarnye hubby aku ni dia sedara dgn ayah azman..(suami kepada ustazah sawiyah)..tapi masa kenduri kawin aku kat pondoi dia tak dtg ade hal..masa kenduri aku kat gemas azman dtg..ustazah kata azman ada ckp dia nak g kenduri umah aku..azman skang dah dua anak..masa dia dtg kenduri taku anak dia baru sorang..kata ustazah dia slalu balik umah nenek dia kat gemenceh..anak ustazah pun dah besar..4 orang 2 laki 2 perempuan..yang bongsu dah darjah satu.....ustazah masih tak berubah masih macam dulu..dia pun masih di shams..tak sangka..rupanya aku ngan azman akhirnya jadi sedara..:)

6 comments:

Anonymous said...

wah.. cinta lama tuh.. heheheh

Wannoraini Abdul Latif said...

leq..contact aku wei..aku ada kawan animator tapi kene bincang la dengan die dulu. Call aku tau!

Wannoraini Abdul Latif said...

kawan2..kalau nk chat dengan aku online..guna gtalk by google. Download kalo x de eh?. nick aku..nanie2428@gmail.com..senang kalo nk cari berkomunikasi. YM aku kene blocked la kat sini..hehehe

Anonymous said...

leq ader no tepon nurul tk? aper citer yer dia? dpt baby boy ker gal? eh azman tu yg adek angkat k.amah tu ker?

Ms.Lilies said...

aleq..aku ni mimi...ingat lg x???aku ex rumet n.azliana...hehehe...tersesat sampai ke blog ko ghupenya....

Hilmi & Faeizah said...

leq eppy besday

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates