Tuesday, July 07, 2009

Menunggu Hari..

Rasanya dah seminggu lebih aku duk kat umah ni..lagi 2 hari cukupla 40 minggu..takutnye aku..apsalla tak bersalin2 lg aku ni..perut makin membesar n aku dah makin tak larat..berat sgt rasanya..perut ni mengeras jek..tapi takla sakit kontraksi sgt..kejap2 ok balik..belakang pun dah sakit gak..tapi tanda lum ada lg..bila la agaknye..tak sabar dah nak menanti org baru.. Aku rasa kali ni aku cukupla aktif..jln sana sini..org kata mudah bersalin..harapnye camtula..ni dah duk kat umah mula la takleh nak buat apa..duk saja je la..tunggu baby nak kuar..sebenarnya takut gak nak bersalin ni.. sbb dah tau apa doktor akan buat kan..pengalaman dulu dah ada..tu yg takut..tapi walau apa terjadi kena tempuh gak..kwn2 doakan aku..moga sume selamat..kalau boleh nak bersalin secara natural..tak nak dipaksa2 dgn ubat or sebagainya..Semoga Allah permudahkan segalanya..insya Allah..

5 comments:

nUruL said...

ko dah blk kg ke?
bersalin kat mana?
selamat la yer....gud luck.
nanti dah selesai...msg2 aku.

cik wawa said...

aleq cayang..semoga semuanya selamat..

Mrs Azliza said...

nurul..aku dah balik gemas..duk kat shah alam kang susah anak aku takdeorg tgk kalau apa2 jd..

wa..tq..doakan tau

::epiloptimis:: said...

leq, ko dah selamat ke belum? moga semuanya ok..bersalin normal..doa byk2..

Hilmi & Faeizah said...

semoga selamat bersalin normal...amin....

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates