Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadan..



Selamat berpuasa buat semua kawan-kawan dan semua umat islam..semoga ramadan kali ini akan lebih memberi rahmat dan keberkatan buat semua..Alhamdulillah aku dapat juga berpuasa..walaupun aku sebenarnye belum habis pantang lagi..berpantang ikut orang melayu kan 44 hari..hari ni aku dah 38 hari..insya allah next week abisla aku berpantang..so lepas ni bolehla aku balik umah aku..umah baru kat klang..sian hubby aku selama aku duk bercuti kat kampung dia uruskan pasal umah..pindah pun sorang2..aku tak dpt tolong..insya allah lepas ni leh la aku kemas sket umah tu sblm raya ni..aku naik keje balik seminggu seblm raya...eh.lupa nak bgtau..rasa sume dah tau.. alhamdulillah aku selamat melahirkan anak lelaki pada 14hb julai yg lalu..berat 3.49kg..nama dia Hassan Wafi..nanti ada masa aku cerita pengalaman melahirkan anak kedua..lebih hebat dr yg pertama..ni aku letakkan gambar baby baru aku..


Masa baru lahir kena tahan kat wad kanak2


Ni wafi dah cukur tapi dah byk rambut
Nanti ada masa aku letak lagi gambar baby aku yg dah makin besar ni..baru ni sebulan timbang dah 4.5kg..cepat je dia membesar..
**Hari ni 22hb ogos..hari ulangtahun kelahiran ayahanda ku Encik Mohd Ali Maarof..semoga ayah panjang umur diberi kesihatan yang baik..murah rezeki..bahagia selalu..





2 comments:

::epiloptimis:: said...

congrates leq..walaupun lambat..moga ibu dan baby sihat sentiasa..selamat berpuasa..

nUruL said...

waaa leq...kejap je rasa ko dah abis pantang...lom sempat aku g melawat.

anyway...welcome hassan wafi!!

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates