Friday, October 10, 2008

Pindah..

Hampir setiap semester aku memohon utk pindah kampus..masuk semester ni dah 3 kali..baru ni meeting pindah dah berjalan..keputusannya alhamdulillah..ada seseorg kwn ucap tahniah kat aku tak pasal2..bile aku tanya nape..pasal pindah dia kata ye..tapi dia tak berani kata apa sbb surat lum dpt..esoknye jumpa bos..dia kata TPHEA bgtau mmg aku dpt pindah..TPHEA adalah org yg g meeting pindah tu..takut nak bgtau hubby sbb takut dia happy n mengharap tapi surat lum dapat..kat uitm ni selagi lum ada hitam putih macam2 leh jadi..akhirnya last tuesday..aku dapat email senarai nama pensyarah yg dapat pindah kampus..nama aku no1..alhamdulillah berjaya pindah ke main kampus..aku terus forward email tu kat hubby..dia baca sampai nak nangis..tersgt happy..setelah hampir 3 thn kami kawin baru dapat hidup bersama..hari tu jugak hubby terus cari umah..skang dlm proses mencari umah..wah..duk di bandar..belanja nya byk..umah sewa paling murah RM800..masyaAllah..tu semua aku kena lalu..yg penting aku harap dapat berbahagia disamping suami dan anak tercinta..

10 comments:

zuraidah said...

tahniah lak aleq yer dpt pindah....

Anonymous said...

congrats aleq. dok shah alam semula la ko ek. best2.. rindu shah alam..

cik wawa said...

alhamdulillah leq...congrats

Nurraz said...

alhamdulillah n tahniah aleq!

Hilmi & Faeizah said...

Tahniah Aleq...

Allah berfiman, ertinya:
"Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya Allah mengadakan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya)"

(Surah At-Talaq:2)

nUruL said...

wah2 leq..gembira jugak aku terbaca berita ko nih.
Klau aku kat tmpat ko , harus aku berlinang airmata kegembiraan.

So, dah dekat tu, rajin2 le bertandang kat umah aku yer

Wannoraini Abdul Latif said...

Tahniah leq, aku tak baca blog ko sbb bz sket. Terharu aku. Terasa nak pindah gak..hukhukhuk..ngada2 betulkan? Takpe2 aku nak enjoy kat Melaka ni dulu. Kena kahwin dulu eh baru leh pindah? Eh, kalau ada sesapa suka sama suka nak tukar dengan aku kat sini. Aku OK je. Dekat nak jaga mak aku. Tapi sini syok woo!

::epiloptimis:: said...

tahniah laa leq..
kira rekod PJJ tetap diungguli oleh aku laa..dah masuk 5 tahun beb..maintain lagi..mcm pakwe makwe gitu..hehehe..aku concentrate nak g study je..kang aku hangkut semua sekali..senang citer..takyah pening kepala.pening hal lain lak

Anonymous said...

wah.. saaangattt best!!.. enjoy!!..
Alhamdulillah..

Mrs Azliza said...

tqvm kawan2..episod baru dlm kehidupan aku akan bermula..doakan kebahagiaan kami sekeluarga k..

 

A new day has come | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates